کانال گرد

کانال گرد اسپیرال و معمولی

 

کانال گرد ( کانال اسپیرال ) به دلیل تلفات انرژی پایین ، استحکام بالا و ایجاد صدای کمتر نسب به کانال چهار گوش ، جریان یکنواخت و تقسیم صحیح هوا ، نصب سریع و آسان و همچنین نمای زیبا در اجرا کاربرد چشمگیری دارد .

قابلیت ساخت در کانالهای گرد – قابلیت ساخت از ورق گالوانیزه ، استیل ، سیاه ، با ضخامت 0/5 الی 3 میلیمتر به طول 1 الی 15 متر – قابلیت ساخت انواع اتصالات برای تقسیم هوا ، تبدیل مقطع کانال و تغییر مسیر در شبکه کانال – قابلیت نصب و اجرا با اتصالات اورلپ برای قطرهای پایین ، رابط بین کانالی برای قطهرهای متوسط ، فلنج برای قطرهای بزرگ

کانال گرد به دو صورت گرد معمولی و گرد اسپیرال از ورق گالوانیزه و در مواردی از جنس آلومینیوم برای مناطق مرطوب و یا از جنس استیلل برای محیط های بهداشتی ساخته می شود .

کانال گرد به دو صورت گرد معمولی و گرد اسپیرال از ورق گالوانیزه و در مواردی از جنس آلومینیوم برای مناطق مرطوب و یا از جنس استیل برای محیط های بهداشتی ساخته می شود .

برای نصب و اجرا کانال های گرد برای قطرهای پایین با اتصالات اورلپ برای قطرهای متوسط رابط بین کانالی و برای قطرهای بزرگ از فلنج گرد استفاده می شود .

کانال گرد به دلیل استهلاک کمتر و افت فشار پایین تر نسبت به کانال چهار گوش و نیز انتقال و تقسیم صحیح هوا ، داشتن استحکام و زیبایی ، استفاده کمتر از ساپورت و فلنج ، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد .

کاربر کانال گرد به دلیل سطح مقطع دایره ای شکل آن در مکانهایی که سقف کاذب مناسب و یا فضایی بیشتر جهت نسب دارند استفاده می شود . مانند ورزشگاه ها ، سالن ها ، سوله های صنعتی و غیره